piatok 29. mája 2015

Štedrosť knižnice # 8

Autorom tohto meme je Maťa Wolf zo Sveta kníh.
Cieľom tohto meme je pochváliť sa knižnými úlovkami z knižnice.

A bola som tam opäť! Kde? No predsa v knižnici. Ja viem, nedám si pokoj. Odnesiem vrátiť jednu knihu a privlečiem ďalšie 4. Som hrozná, čo už :-D

O knihe Sempre: Navždy som počula už dávnejšie. Napísala ju J.M. Darhowerová a prekvapila ma aj svojou hrúbkou. Naozaj som nečakala až toľko strán.
To isté by sa dalo povedať aj o knihe Zber kostí od Samanthy Shannonovej. Tiež ju radím k "buchliam". Zaujala však aj anotáciou, už som ju začala čítať, jednoducho som neodolala.
Alyson Noel je autorkou série Nesmrteľní, ktorá ma veľmi nenadchla. Avšak pri pohľade na knihu Hľadači duší: Osud ma zaujala hlavne obálka, tak uvidím, čo poviem na jej obsah.
No a poslednou knihou je Všetka pravda, čo je vo mne, ktorú som narýchlo prelistovala v knižnici a keďže vyzerala zaujímavo, išla domov so mnou. Je od Julie Berryovej.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára