sobota 27. júna 2015

Mesačná chvastačka - Jún 2015

Toto meme má na svedomí Judit.

Viem, že ešte nie je koniec mesiaca, ale keďže pomaly (ok, rýchlosťou mach 3) balím kufre, a zajtra ráno vstávam o 5 (!) (neznášam ranné vstávanie), rozhodla som sa spísať mesačnú chvastačku už teraz. A knihy už nekúpim do konca mesiaca žiadne, takže viem na 100%, že tento mesiac mám už všetko doma. A ako si môžem byť taká istá? Pretože zajtra letíme na dovolenku, a opäť na 100% viem, že po grécky neviem ani slovo, takže na Rhodose určte žiadne knihy kupovať nebudem :-)

Kúpené knihy:
Kúpených kníh bolo tento mesiac (oproti minulému) pomenej. Aj preto, že nebola žiadna knižná výstava a peniažky sa míňali väčšinou na veci potrebné na dovolenku.
Blacková Holly a Clarová Cassandra - Magistérium 1: Železná skúška
Bengtsson Jonas T. - Pohádka
Delaney Joseph - Lovec duchů 1 a 2 - Sedmý syn
Fiallo Delia - Kasandra
Harrison Kim - Rachel Morgan 3 - Nikdy nezemřít
Hofman Robert - Pátá kolona
Hůlka Daniel a Belko Tomáš - Pět Ďáblů
Laybourne Emmy - Monument 14 2 - Nebe v plamenech
Rúčkova Enja - Očistný debakel
Sparks Nicholas - Nejdelší jízda
Spencer Scott - Nekonečná láska

Darované knihy:
Tento mesiac nehrozí žiaden sviatok, takže ani žiaden dar.

Vyhrané knihy:
Áno, áno, ja som prvýkrát vyhrala (viac si môžte prečítať v článku na blogu).

Darsane Viktoria - Zakázaný inštinkt
Izsáková Michaela - Stretneme sa v pekle

Knihy na zrecenzovanie:
Keďže nemám žiadnu spoluprácu, tak žiadne :-)

Vymenené knihy:
Tu sa mi podarilo vymeniť viac kníh, ako minulý mesiac. Len aj keby to čítanie mojich kníh viac napredovalo.

Hrašková Eva - Len kým si tu
Simukková Salla - Lumikki Anderssonová 1 - Rudá jako krev
Simukková Salla - Lumikki Anderssonová 2 - Bílá jako sníh
Veselá Hanina - Mrakulin grimoár

Detské knihy:
Mama nebola sebec, aj Lukáško si prišiel na svoje.

Ekoknižka ježka Separka a slimáčika Naturpáčika
Veselý pejsek

Sfilmované knihy:
Milujem Winnetuovky, z originálov mi ich už chýba len 5 :-)

Pyramída boha Slnka

Chcela som tu priať aj spoločnú fotku, ale ja ťava, som ju zabudla odfotiť. Takže doplním až po prílete domov, momentálne je foťák na dne kufra a ak by som ho otvorila (ten kufor), neručím, že ho opäť zavriem (to balenie do určitého počtu kíl je hrozné).
Tak krásne leto a αντίο σύντομα (antío sýntoma = po grécky dovidenia čoskoro).

Edit (31.7.2015) - konečne som sa dokopala k spoločnej fotke prírastkov :-)

1 komentár:

  1. To je spousta moc pěkných přírůstků :) Sedmého syna mám, schovává se v knihovničce a připomněla jsi mi, že bych si ho mohla konečně přečíst :) A jsem zvědavá, jak se ti bude líbit Magisterium :)

    OdpovedaťOdstrániť