piatok 19. júna 2015

Moja PRVÁ vyhratá súťaž :-)

Vyhrala som, ja som PRVÝ krát vyhralaaaa :-D (v odkaze máte kde a akú súťaž som to vlastne vyhrala). Ja viem, niektoré si poviete, fajn, už aj ja som vyhrala, ale pre mňa ten prvý krát ostane stále prvý.
Do súťaží sa zapájam sporadicky. Má to niekoľko dôvodov. Napríklad, že súťaž na českom blogu prebieha len pre ČR (to je väčšinou), ale zase chápem to poštovné. Alebo je to o knihu, ktorú už mám (to už tiež bolo). Alebo neviem odpoveď (no dobre, som knihomoľ, ale niekedy indície nechápem, respektíve ani netuším o akú knihu ide - narážam na Cooboo pátračku).
Takže, keď mi prišiel pekný mail s informáciou o mojej výhre, potešila som sa. A keď som si mohla vybrať ako prvá..hm, hm, bola radosť ešte väčšia.
Takýto pekný balíček ma čakal v schránke.
Viem, podľa týchto zadných strán ešte netušíte o čo ide.
Mohla som si vybrať knihy Vek zázrakov alebo Dcéru šialenca. Ale obe mám doma, takže som rada že som si vyberala prvá. Knižky vyzerajú zaujímavo a potešila ma ich kabelková veľkosť. Keďže o pár dní už cestujeme na dovolenku, bude to super čítanie do lietadla a nezaberie veľa miesta. Samozreje som dostala aj záložku a úplne že nádherný list, za ktorý ďakujem :-D
Je na Harry Potterovskom papieri a keď na mňa vykukol z obálky, tak som na neho dlhú chvíľu hľadela ako v tranze, pretože rukou písaný list som nedostala dobrých 15 rokov (tie technológie sú sviňa, oberajú nás aj o takéto milé veci).
Ďakujem Slávke za výhru a želám jej ešte plno blogerských narodenín, súťaží a sľubujem, že ja sa budem zapájať stále :-)

3 komentáre:

  1. Gratuluji k první vyhrané soutěži! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gratulujem, viem si predstaviť akú radosť ti knihy urobili :-) Inak ako vidím, sme ocenené v rovnakej súťaži :D Ja som si vybrala Dcéru šialenca :D Ešte som ju nezačala čítať, ale už sa na ňu veľmi teším :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Gratulujem tiež k výhre, ja už mám tú knihu doma, ale ešte som sa k nej tiež nedostala :-)

      Odstrániť