streda 17. júna 2015

Štedrosť knižnice # 9

Autorom tohto meme je Maťa Wolf zo Sveta kníh.
Cieľom tohto meme je pochváliť sa knižnými úlovkami z knižnice.

Poznáte to. Idete vrátiť knihu a prídete domov s dvoma. Alebo odnesiete knihy dve, ale donesiete ich domov štyri. Inak fakt nechápem, prečo sa v knižnici všetko násobí dvoma, ale je to tak. No a potom nastane situácia, keď idete len tak omrknúť kolegyňu, pokecať, čo má nové a donesiete si zásobu kníh na celé leto!
Na moju obhajobu, knižnica, respektíve daná knižničná pobočka sa nachádza v budove Základnej školy a celé dva letné mesiace bude aj tak zatvorená, takže knihy by tam smutne stáli na poličke a čakali na september (a preto budú prázdninovať u mňa) :-D

Prvý knihu z tigrej ságy od Colleen Houckovej s názvom Tigrova kliatba mám doma a ešte som ju nestihla prečítať. A nestihla som si ani dokúpiť ďalšie pokračovania a netuším, či si ich aj kúpim. Takže keď som zbadala pokračovania, vzala som všetky - 2.diel Tigrova misia, 3.diel Tigrova plavba a 4.diel Tigrov osud.
Sériu Nadpozemská s dielami - Nadpozemská, Zasvätená a Nespútaná som sa už raz snažila prečítať, len nejako nevyšiel čas. Dúfam, že teraz si už na Cynthiu Hand a jej knihy ten čas nájdem.

Keď som zbadal knihu Ukradnuté sny, zdalo sa mi, že som ju už niekde videla. Vzala som teda aj ďalšie diely tejto série - Mesačné slzy a Tŕnistý bozk. Až doma som si spomenula, že uvedený prvý diel od Bettiny Belitz mám už doma v češtine. Čo už.
Sérií Moje sladké šestnáste storočie som sa potešila, už dlhšie si ju chcem prečítať. Ibaže od Rachel Harrisovej kúpili do knižnice len 2.diel Príbeh dvoch storočí a 3.diel Môj nie príliš sladký život a na ten prvý zabudli! Takže si ho budem musieť zohnať niekde inde, ak to chcem cez leto prečítať. Hm, hm.
Keďže Adaptácia od Miroslavy Varáčkovej ma zaujala, povedala som si, že skúsim prečítať aj niektoré z predchádzajúcich autorkiných kníh. Vzala som si knihu Obchodníci s nádejou, podľa anotácie vyzerá zaujímavo.

Kniha Len počúvaj! od Sarah Dessenovej ma zaujala anotáciou, vyzerá to na celkom schopnú tajomno-zábavnú knihu.
John Boyne je autorom knihy Chlapec v pásikavom pyžame, ktorá mala mrazivý a tragický záver. No a keď som medzi novými knihami natrafila na knihu Zostaň, kde si, a potom odíď odohrávajúcej sa tentoraz v 1.svetovej vojne, vzala som ju.
Viem, že som ešte neprečítala sériu Pád. Ale keď Slza má tak nádhernú obálku. A povedzme si, knihy Lauren Kateovej majú všetky krásne obálky.
Keď som bola vrátiť Mechanického princa od Cassandry Clare, rozmýšľala som, či vziať druhý diel, ale nakoniec zvedavosť vyhrala a Mechanický princ je doma.
No a poslednou knihou je Jazdci časom 1: Prvá misia od Alexa Scarrowa, na ktorú som čakala 2 mesiace, takže tiež musela odísť so mnou domov.

A čo vy? Poznáte? Čítali ste? Tiež ste taký knihomoli ako ja a vláčite domov plné tašky kníh? Pochváľte sa :-)

2 komentáre:

  1. Samé pěkné úlovky! :) Máte pěkně zásobenou knihovnu :) Četla jsem Tygří ságu, patří mezi mé oblíbené série :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Až na posledné 3 knihy sú všetky z knižnice/knihovni v ktorej pracujem, takže sa snažíme (a ja dlubem do kolegýň, čo všetko musia kúpiť) :-D

      Odstrániť