štvrtok 11. júna 2015

The Fairytale Tag ~ Rozprávkový tag 2

Konečne vyšla aj druhá časť rozprávkového Tagu :-) 
Tento tag som našla u 3 dievčat – Maggie,Barbory a Viktórii a rozhodla som sa tiež zapojiť.

Časť druhá: 
Mix-match 

1.) Aladdin - Chlapec, ktorý našiel džina
Aký posledný knižný poklad/drahokam si objavila? 
Neviem, či je to drahokam, ale uchvátila ma kniha Marťan od Andyho Weira. Po technickej, rozumej strojníckej stránke mi zahrala do nôty (ako už spomínam pri recenzii, aj ja som strojný inžinier), takže obdivujem um a strojárske vzdelanie hlavného hrdinu.

 2.) Alenka v Ríši divov - Dievča, ktoré spadlo králičou norou 
Ktorá kniha ťa donútila cítiť, akoby si pristál v inom svete? 
Zber kostí od Samanthy Shannonovej. Keď si predstavím ten druhý svet, v ktorom ľudí a veštcov len využívajú...och joj, guľomet do ruky a ideš...

 3.) Východ slnka a západ mesiaca - Kde sa dievča vydáva na cestu, aby zachránila svoju lásku 
Aká je tvoja obľúbená kick-ass hrdinka? 
Bude ich viac. Rose z Vampírskej akadémie, aj keď sem-tam mi tým kňučaním za Dimitrim liezla hore krkom, nakopávať teda vedela. Alebo Triss z Divergencie, aj keď to jej sebaobetovanie ma rozčuľovalo, ale v akcii bola prvá v rade. A nesmiem zabudnúť na Katniss, aj keď tie jej „psychózy“, no proste Katniss.

4.) Žabý princ - Kde prekliaty princ sa stane znova človekom 
O akej knihe si si myslela, že ju budeš nenávidieť, ale nakoniec si si ju zamilovala? 
Nemyslím, že rovno nenávidieť, ale keď som pozrela na obal knihy a anotáciu, očakávala som priemerné poviedky, a zbierku, ktorú po 10 stranách zahodím niekde von oknom. A ejha, tá kniha bola úžasná. Autor píše neuveriteľne vtipne, zábavne a ja som sa rehotala skoro stále. Cesta ohněm a jiné povídky od Jiřího Drašara. A ako som už písala, ak autor napíše niečo nové, hlásim sa dopredu, lebo si to budem chcieť určite prečítať.

 5.) Janko a Marienka - Opustení v lese a unesení čarodejnicou 
Aká dvojica (súrodenecká) je tvoja obľúbená a prečo? 
Nielen dvojica, ale komplet celý súrodenecký gang – Weasleyovci z Harryho Potera sú top.

6) Červená čiapočka - Skoro zjedená vlkom prezlečeného za jej babičku 
Aká kniha ťa sklamala, potom čo si sa zamilovala do jej obálky a reklamy? 
Bolo ich viac. Napríklad Sabriel od Gartha Nixa má nádhernú obálku, ale príbeh aspoň pre mňa, na jedno prečítanie a dosť. Po ďalších knihách už nesiahnem.
Alebo Panika od Lauren Olivierovej. Čakala som niečo v štýle dystópie, alebo fantasy a nudila som sa.

 7.) Martinko Klingáč - Nikto nevie jeho meno 
Aká kniha, ktorú miluješ, nedostáva dostatok pozornosti? 
Séria Bratrstvo Černé dýky od J.R. Wardovej. Keď si pozriete tie fan-stránky, na ktorých sú všetci tí svalnatí sexy chlapi ako hlavný hrdinovia upírského bratstva...och, slintám, už len pri tej predstave :-) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára