streda 3. júna 2015

The Social Media Book Tag

Po dlhšej dobe som späť...ok, ok, preháňam, som tu každý deň. Neviem prečo, ale ten blogerský svet je neskutočne návykový. Stalkujem rôzne blogy, pozerám kto sa s čím chvastá, kto čo rozbalil, kto pridal aký tag, kto čo prečítal... Keď to takto pôjde ďalej, tak neviem, neviem :-)

V každom prípade som sa rozhodla pridať a vyplniť tento tag. Neviem, kto ho vymyslel, pretože som ho našla na rôznych blogoch, aj anglických, takže autora tentoraz neuvádzam. A taktiež som netušila, že existuje toľko sociálnych stránok, zo všetkých poznám len 4 a prispievam len na dvoch. Ja viem, som buď zaostalá, alebo stará (skôr to druhé, podľa môjho otca som za polovicou svojho života, čo už :-D )

Twitter: Tvoja najobľúbenejšia kniha pod 200 strán
Hneď prvá ťažká otázka. Minule som sa sťažovala, že čítam len samé hrubé „bichle“ a teraz mám nájsť knihu pod 200 strán. Napadajú ma jedine knihy o mojej najobľúbenejšej herečke Marilyn Monroe. Takže napr. Jan Rejžek – Marilyn Monroeová.

Facebook: Kniha, do ktorej ťa všetci nútili
Poslednú dobu do mňa hučí dosť ľudí, aby som si prečítala nejakú Kingovku, zatiaľ odolávam :-)

Tumblr: Ktorú knihu si čítala ešte predtým, než sa stala slávnou
Napadajú ma jedine Hry o život, čítala som ich hneď ako vyšli u nás, a o filme sa ešte nerozprávalo, možno len uvažovalo.

Youtube: Ktorú knihu si praješ vidieť sfilmovanú
Ani nie knihu, ale celú sériu :-D Prípadne by som si to vedela predstaviť ako seriál aspoň v 7 sériách. A ktoré knihy? No predsa J.R. Ward a sériu Bratrstvo Černé dýky.

MySpace: Kniha, ktorá sa ti páčila, keď si bola mladšia, ale teraz by to bolo inak.
Kroniky Narnie. Ja viem, že sú to úžasné knihy, ale rereding už nie je to, čo bolo na začiatku :-( Aj tak si ich však zoženiem všetky a nachystám ich pre malého do budúcna.

Goodreads: Kniha, ktorú by si všetkým doporučila
Tých by bolo. Cez rôzne série a obľúbené knihy z detstva, až po knihy o obľúbených témach. Ak mám vybrať len jednu jedinú, neviem prečo ma napadla detská kniha Byť dráčikom je úžasné od Petra Gibeya, ale túto knihu by mali povinne prečítať nielen deti, ale aj rodičia. Ja som sa na nej chechtala dobré dve hodiny :-D

Ask.fm: Na ktorú knihu sa ťa ľudia najviac pýtali?
Nepamätám si na knihu, na ktorú sa ma najviac pýtali. Je to spôsobené aj tým, že pracujem ako knihovníčka v knižnici, takže na tých kníh sa ma pýtali hojné množstvá ľudí. Ale dám vám sem výpis, ktorý som si robila, sú to také perličky z knižnice, ktoré odo mňa pýtali čitatelia :-D (v zátvorke je správny názov)

1.Nemáte prosím atlas liečivých húb? (Atlas liečivých rastlín alebo Atlas húb)
2.Prosila by som si knihy Utrápený mladý veterán (Goethe - Utrpenie mladého Werthera)
3.Prišiel vám už strapec a more? (Hemingway – Starec a more)
4.Máte francúzsku konzerváreň? (Francúzska konverzácia)
5.Prosím si knihu Salónky. (Hollý - Selanky)
6.Ten Slovník cudzích slov je o cudzích slovách? Napríklad anglických? (no comment :-) )

We heart it: Kniha, ktorá ma pre teba citový význam
Winnetou. To je moja srdcovka, láska až za hrob a jedna z prvých kníh ktorú som prečítala hneď ako som vedela čítať(ak nepočítam rozprávky). Nevraviac o tom, že ak ide v telke film, celá domácnosť stojí, lebo ja sedím pred telkou :-D

Spotify: V ktorej knihe je hlavná hudba, alebo ktorú hudbu z knihy máš najradšej
Pri čítaní nepočúvam hudbu, ruší ma. Ale napríklad zapnutý televízor mi nevadí, ten je ako podmas pustený stále (ok, prešli sme cez Statečná autíčka, Spievankovo a Fíha tralala, momentálne fičíme na Máši a medveďovi, kvôli malému hučí telka celý deň).

SnapChat: Kniha, ktorá ťa bavila len chvíľu, hoci si si myslela, že bude dobrá
Jednoznačne preslávená Eleanor a Park od Rainbow Rowellovej. Počula som na ňu samú chválu, tak som si ju požičala. Okamžite som sa do nej pustila. Zo začiatku som sa začítala a vyzerala schopne, ale prešiel čas a postupne moje nadšenie odpadávalo, takže som z nej sklamaná.

2 komentáre:

  1. Skvělý tag :) Snad nebude vadit, že si ho taky si vyplním :) Bratrstvo Černé dýky by mohl být zajímavý seriál :) A dostali mě tvoje perličky z knihovny :)Hlavně utrápený mladý veterán :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite nebude vadiť, tiež som ho našla a vyplnila :-) Na tom veteránovi sme sa rehotali asi týždeň. Ono, to povinné čítanie je dosť nárazové, keď niekto pýta nejakú knihu, je 100% isté, že za týždeň príde ďalších minimálne 30 ľudí. Takže zakaždým, keď niekto prišiel a povedal "čarovné slová" Goethe a Werther, išli sme do kolien :-D

      Odstrániť