nedeľa 21. júna 2015

Unboxing # 17

Prinášam opäť "rozbaľovačku" - ako si ju volám sama pre seba - kníh, ktoré som si opäť objednala (lebo bez objednávania kníh nemôžem byť), je to moje afrodiziakum, moja závislosť, moje šialenstvo a moja vášeň :-)
Čože to zase prišlo? Vcelku nič veľké, len opäť som na svojom obľúbenom internetovom obchode www.kniha.sk našla knihy, ktoré nutne potrebujem.
V balíčku môžte vidieť dve knihy. Len akurát začínam zisťovať, že musím prestať požičiavať foťák môjmu synátorovi, lebo robí príliš svetlé, preexponované a divné fotky. A mne potom nechce fotiť knihy a všelijako divne v ňom hrká.
Áno, takto nejako vyzerajú selfie môjho skoro 3-ročného potomka :-D Ja viem, vy chcete vidieť aké knihy mi prišli. Ok, poďme na to.
Je to Nikdy nezemřít, čo je 3.diel zo série Rachel Morgan od Kim Harrison. Keďže som si na Svete kníh kúpila druhý diel, musím si dokúpiť aj tie ostatné.
A potom je to kniha Železná skúška, čo je 1.diel z novej série Magistérium od Holly Blackovej a Cassandry Clareovej a na ktorú som čítala celkom dobré ohlasy, tak som zvedavá.
A čo vy? Poznáte? Čítali ste?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára