štvrtok 25. júna 2015

Unboxing # 18

Tentoraz sa mi doma zišli 4 balíčky. Áno, áno, toľko veľa ich naraz ešte nebolo. Aj keď prvý prišiel včera a ďalšie 3 dnes, spájam ich do jedného veľkého rozbaľovania.
Prvým balíčkom je objednávka z kniha.sk. Ja viem, že sa stále opakujem, ale keď tam stále nájdem niečo zaujímavé.
Sú to dve knižky. A zatiaľ asi netušíte čo to je (lebo to nie je vidno :-) )
Prvou knihou je druhé pokračovanie série Monument 14 s názvom Nebe v plamenech od Emmy Laybournovej.
Druhou knihou je novinka Sedmý syn, ktorá sa zároveň objavila aj v kinách (a ktorú som zatiaľ nevidela) od Josepha Delaneya.
Pokračujeme 3 balíčkami, ktoré prišli dnes. Všetky 3 sú výmeny, takže sa teším, že knihy u mňa kolujú a nestoja len tak.
Najmenší balíček obsahoval knihu Len kým si tu od Evy Hraškovej. Priznám sa, že tieto knihy slovenských autoriek veľmi nemusím, ale sem-tam sa nájde niečo zaujímavé a ak nie, mama prečíta všetko.
Druhý balíček je pre mamku. Ona je totiž úplne zbláznená do všetkých sladkých, romantických kníh a aj keď s boľavým srdcom, raz za čas (niekedy aj častejšie ako sebe) vymením svoju knihu za niečo pre ňu. Kniha Ako zviesť vojvodu od Kasey Michaelsovej je presne to, čo číta najviac - historickú romantiku.
Posledný, najhrubší balíček je konečne celý pre mňa. A čože to skrýva?
Prvý diel Rudá jako krev od Sally Simukkovej som čítala v slovenčine - recenziu nájdete na blogu. Výmenu som brala hlavne kvôli druhému dielu Bílá jako sníh, ktorú som ešte nečítala.
Mrakulin grimoár ma zaujal anotáciou, už pri nej som sa pochechtávala. A ak celá kniha Haniny Veselej je taká pochechtávacia, mám sa na čo tešiť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára