pondelok 28. decembra 2015

Knižíšek

Na Vianoce sa teší každé dieťa, dospelí, no hlavne knihomoli. Knihomoľ je človek, ktorý uprednostňuje darčeky vo forme kníh. Ak vás blízki obdarúvajú knihami, ste šťastní ľudia. Ale ak vás blízki chápu, no knihu vám pod stromček nekúpia, je na vás, aby ste si ju zabezpečili iným spôsobom. Kúpiť si ju sami nie je riešenie, aj knihomoľ chce byť prekvapený a v očakávaní, čo pod stromčekom nájde.

Už tretí rok existuje a organizuje sa takzvaný Knižíšek. Nebudem vám rozpisovať pravidlá, nájdete ich u Suši, ktorá ho vymyslela, tento tretí ročník jej pomáhala aj Rachel Roo – aj u nej si môžete niečo o pravidlách prečítať. Ja osobne som sa zapojila druhý krát a som z tejto „akcie“ nadšená.

Ako prvé musíte napísať svoj zoznam piatich kníh, ktoré by ste si pod stromčekom želali nájsť. Ja som si vybrala tieto knihy:

Sarah J. Maas - Trón zo skla
Cassandra Clare, Joshua Lewis - Kódex Tieňolovcov
Julie Kagawa - Spoločenstvo drakov: Talon
Erika Johansen - Královna Tearlingu
Victoria Aveyard - Rudá královna

Potom som dostala zoznam kníh a adresu tej osoby, ktorej budem robiť Knižíška a ktorej pošlem jednu knihu z jej zoznamu. Takto vyzeral Knižíšek v mojom podaní, keď odo mňa odchádzal:
No a samozrejme čakáte na toho svojho Knižíška, netušíte čo tam bude (i keď výber je úzky, ale stále je to na výber z 5 titulov) a čakáte na 24.december. Vtedy si môžete konečne svoj balíček odbaliť. A takéto prekvapenie = Knižíšek mi prišlo domov.
Týmto ďakujem Miške, pardón Knižíškovi za nádherný balíček a super knihu. Už sa teším na čítanie :-)

3 komentáre:

  1. Jsem rada za ucast a za nadseni, ze to vsechno dobre dopadlo a jeste tak pekne zabaleno a popsano (jak odeslane tak prijate :) )

    OdpovedaťOdstrániť