štvrtok 21. januára 2016

Unboxing # 23

Po dlhej dobe, veľmi dlhej dobe (dobre, dobre, tak po 4 mesiacoch) prinášam ďalší Unboxing, alebo rozbaľovanie balíčkov. Balíčky mi chodili aj medzitým, ale buď som bola taká nedočkavá, že som ich otvárala už pomaly na pošte, alebo som ich nestíhala nafotiť. A samozrejme, že keď som už niečo nafotiť aj chcela, odišiel môj drahý verný fotoaparát do večných lovíšť. Sem tam na mňa blikne, ale inak na mňa zvysoka s** (presne toto).

A tak sa stalo, že sa mi podarilo dostať 2 balíčky v priebehu pár dní, a rozhodla som sa ich nafotiť spolu. (s novým foťákom samozrejme)

Čo to tam na mňa vykúka? Aká kniha sa tam skrýva?
Hneď prvý balíček mi urobil neskutočnú, nádhernú a obrovskú radosť. Podarilo sa mi na bazoši zohnať knihu o Marilyn monroe. Je síce v angličtine, ale nevadí, už len pri pohľade na obrázky mi je teplo, takže sa vytešujem ako dieťa.
Druhý balíček bol z výmeny na modrom koníkovi. Prišla mi veľká a ťažká kniha.
O Madonne som si chcela prečítať už dávnejšie, takže som hneď siahla po príležitosti vymeniť túto knihu. A samozrejme by to nebol Lukáško, ktorého zaujala obálka a takto mi s novou knihou zapózoval:
Poznáte niektorú z týchto kníh? Čítali ste ju? Pochváľte sa :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára