štvrtok 18. februára 2016

Harrisová Rachel - Umenie predstierať

Vydal: CooBoo, 2015
Väzba pevná bez prebalu
Počet strán: 264
Jazyk: slovenský

Anotácia:
Podľa chlapcov z fairfieldskej akadémie existujú dva druhy dievčat – na trvalý vzťah a na nezáväzné randenie a užívanie si.

Sedemnásťročná Alyssa je určite ten prvý typ, ale túži to zmeniť. Cieľom jej radikálnej premeny je lámač ženských sŕdc Justin Carter. Aby si ju všimol a stala sa tak atraktívnym dievčaťom na randenie, prehovorí svojho kamaráta Brandona, populárneho športovca, aby predstierali, že spolu chodia. Nevinná hra postupne prerastá v niečo, čo môže navždy zničiť ich priateľstvo a Alyssinu snahu stať sa niekým iným.

A ako to vidím ja?
Alyssa je typ dievčaťa, ktoré keď nadviaže vzťah, tak je na celý život. Respektíve do okamihu, keď ju chalan pošle k vode a jej najlepší priateľ jej prezradí, že zvyšok chalanov si všetky dievčatá na škole zaškatuľkoval: na jednu stranu dali dievčatá na pevný vzťah a na druhú stranu dievčatá na zábavu. Alebo inými slovami, naľavo sú normálne dievčatá, ktoré veria v lásku, romantiku a všetko pekné. Napravo sú sexice, dračice a bez-mozgo-nerozmýšľajúce dievky na jednu noc. Tak.

A od tohto okamihu mám pocit, že Alyssa tiež prestala rozmýšľať, pretože sa rozhodne stať sa dračicou, rozbehne Operáciu príťažlivosť a aby to predsa len malo nejaký osoh, a aby si ju všimol ten najväčší lámač ženských sŕdc Justin, uprosí svojho priateľa Brandona o pomoc. Že to nebude len také jednoduché, všetko sa skomplikuje, a vznikne láska tam, kde by ju nikto nečakal...ok, ok, jasné že to každý čakal, je to úplne jasné.

Zaujala ma hlavne postava Justina, mal vcelku zaujímavý príbeh a ako som sa dočítala na inej stránke, existuje druhý diel tejto knihy, alebo série,ktorý prináša ten jeho príbeh. Inak nevravím, že kniha bola zlá. Ale nebola ani wau. Hodnotím ju ako priemerné, možno trošku nadpriemerné zaľúbené čítanie pre násťročné. Áno, niektoré momenty boli riadne presladené, ale pri zaľúbených knihách to tak býva.

Moje hodnotenie:
(Stupnica: 1 - odpad, nedočítala som, 2 - nič moc, len som to prečítala, ale nič mi kniha nedala 3 - celkom fajn, taký priemer, 4 - zaujímavá kniha, určité časti vo mne rezonujú, 5 - wau, túto knihu milujem, 1/2 hviezdičky pridávam ak sa neviem rozhodnúť medzi dvoma hodnoteniami)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára