štvrtok 21. júla 2016

Mesačná chvastačka - Jún 2016

Toto meme má na svedomí Judit.
Cieľom je ukázať knihy, ktoré sme si za daný mesiac kúpili, vymenili, dostali, našli, alebo nejakým iným spôsobom k nim prišli a stali sa ozdobou našej knihovníčky.

Nevadí, že už je pomaly koniec júla. Aspoň vidno, že naozaj nestíham (ok, sem-tam sa flákam). Knihy som stihla nafotiť už koncom júna, ale keďže sme odchádzali na dovolenku, už sa mi nechcelo písať článok na blog. A po návrate sme si miesto kufrov (ktoré sa flákali kade-tade, ale už našťastie docestovali) doniesli zápal priedušiek, takže som si pekne týždeň odležala a bola som schopná akurát tak prepínať televízor a vyliezť z postele.

Kúpené knihy:
A čo som si teda pekného v júny kúpila? Musím povedať – napísať, že tých kníh nebolo veľa (na moje pomery), pretože som sa za:
1. krotila a
2. šetrila peniaze na vreckové, takže som veľmi rozhadzovať nemohla.
I tak sa ku mne dostali naozaj pekné knihy, za ktoré som vďačná (svojej peňaženke a sebe).

Ako prvú som si objednala knihu Maas Sarah J. - Trón zo skla 2 - Koruna z temnoty , keďže na knihy zo Slovartu bola zľava a ku každej knihe dávali peknú žltú tašku, do ktorej ste mohli vyhrať knihy (nie, nevyhrala som ich).
Knihu Adamec Igor a Vanek Martin – Mafstory som objavila v záložni a keďže seriál som zbožňovala, musela som si ju kúpiť.
Podarilo sa mi pozháňať v predchádzajúce mesiace prvé štyri časti Akadémie Evernight, len posledný diel bol stále dosť drahý. Na jednej českej stránke som ho našla za polovičnú cenu a s ním i ďalšiu knihu, ktorá je u nás všade vypredaná a ktorú som si chcela tiež dávno prečítať:
Gray Claudia - Evernight 5 – Balthazar
Curleyová Marianne - Dávna kletba
Priznávam sa, na kriminálky moc nie som, ale po prečítaní pár recenzií som sa rozhodla, že to skúsim. Obe knihy som našla za veľmi výhodnú cenu:
May Peter – Ostrov Lewis 1 - Čierny dom
May Peter – Ostrov Lewis 2 - Muž z ostrova Lewis
Poslednou kopou kníh som si spravila radosť pred dovolenkou. Na Gorile mali schopný výpredaj, pri ktorom sa mi podarilo ukoristiť vcelku pekné kúsky. A z doplnenia sérií sa teším vždy najviac, lebo je to znak toho, že ju môžem začať čítať:
Simonsová Paullina – Bellagrad
McHughová Gail – Stretnutie 1 – Nečekané setkání
Preston Richard – Zákeřná Ebola
Polansky Daniel - Dolní město 2 - Zítra se bude zabíjet
Polansky Daniel - Dolní město 3 - Ta, jež čeká
Poslednú knihu som objavila opäť v záložni, a za 2€ som ju tam naozaj nemohla nechať:
Sparks Nicholas – Voľba

Darované knihy:
V júny sa mi podarilo aj dostať jednu knihu. Miška ma poprosila, či by som jej neodmoderovala prezentáciu knihy (keďže pracujem v knižnici a už sme spolu besedu robili). Súhlasila som a ako poďakovanie od vydavateľstva som dostala jej poslednú knihu, ktorú som ohodnotila na 6* a ktorá je úplne že top úžasná.

Hajduková Michaela Ella – Nemecké dievča neplače

Vyhrané knihy:
Darilo sa mi aj v tejto kolónke.

Na Buxe som v knižných hádankach vyhrala knihu podľa vlastného výberu, a ja som si vybrala:
Johansennová Erika – Kráľovná Tearlingu2 - Invázia do Tearlingu
A na blogu - Začátek věčnosti - som pre zmenu vyhrala rôzne podpísané záložky, z ktorých mám tiež veľkú radosť.

Knihy na zrecenzovanie:
Tento mesiac nič, spoluprácu nemám žiadnu, takže šťastie na recenzné výtlačky som tento mesiac nemala.

Vymenené knihy:
Tento mesiac som nevymenila ani jednu knihu. Hm, budem to musieť napraviť.

Detské knihy:
Pre zmenu som kúpila dve knihy Lukáškovi (keďže minulý mesiac som bola hrozný sebec).

Prvú knihu Brat Roman – Druhé podanie som našla opäť v záložni. Mám rada tohto spisovateľa a chcela by som mať od neho všetky knihy, ktoré napísal, takže ich pomaly zbieram.
A knižku Minivláčky (magnetická kniha) som objednala z Gorily, Lukino vláčiky miluje, tak dúfam, že sa poteší.

Sfilmované knihy:
Áno, áno, nakupujem aj dvdčka, hlavne ak majú základ v knihách.

Podarilo sa mi kúpiť 3 dvd-čká:
Bezpečný prístav
Milý Johne
Parfém: príbeh vraha

Nájdené knihy:
Pridala som novú rubriku. Nájdené knihy sú knihy, ktoré niekde nájdem. Pre vysvetlenie: u nás na sídlisku máme knižný regál s knihami samozrejme, z ktorých si môžeme vziať knihy ktoré sa nám páčia, doniesť knihy ktoré už doma nechceme a ktoré si možno nájdu nových majiteľov. Je to taká výmena kníh zadarmo, pri ktorej ale nespoznáme bývalého, ani nového majiteľa danej knihy. Podľa mňa je to super nápad. Avšak nebol nejako čas ani sa ísť pozrieť na knižnú poličku, takže som nenašla nič.

A na koniec kompletná fotka nakúpených kníh:

Konečne je toho menej, ako po iné mesiace. Aj keď 14 kníh by pre niekoho bolo dosť veľa. Pre mňa je to menšia kôpka, ale budem sa snažiť, aby to bolo tak akurát a aby som už konečne nechala aj oddýchnuť moju peňaženku a nabrať trochu síl (rozumej, dačo našporiť).
A čo vy? Poznáte niektorú z kníh? Čítali ste ju? Dajte mi vedieť, ktorá kniha zaujala vás.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára