streda 14. septembra 2016

Maas Sarah J. – Vymaľovanky k sérii Trón zo skla

Vydal: Slovart, 2016
Väzba brožovaná
Počet strán: 96
Jazyk: slovenský

Anotácia:
Postavy a príbehy z najpopulárnejšej fantasy série súčasnosti Trón zo skla ožívajú na 46 originálnych obrázkoch v knihe vymaľovaniek k tejto sérii. Fanúšikovia majú takto jedinečnú šancu nazrieť do fantastického sveta, ktorý stvorila Sarah J. Maas.

Celaena v boji s ridderakom, Chaol v záhradách pod skleneným hradom, Manon na mocnom wyvernovi a mnohé ďalšie scény, postavy a predmety ožívajú na stránkach, ktoré čakajú len na vyfarbenie. Úchvatné čiernobiele ilustrácie vtiahnu čitateľov hlbšie do deja a nikomu neostane iné, len naplno podľahnúť sérii Trón zo skla. Toto musia mať všetci fanúšikovia Celaeny Sardothien, Chaola Westfalla a Doriana Havilliarda!

A ako to vidím ja?
Milujem túto sériu. Netuším, ako vydržím čakať až do apríla na štvrtú časť. Viem, viem, ešte sú tu novely. Mám už doma prvé dve, ale tak nejako si ich „šetrím“, na čas, keď sa to čakanie nebude dať vydržať. Preto som sa potešila, keď vyšla vymaľovanka k sérii Trón zo skla.

Pravdupovediac, nie som veľký fanúšik maľovania. Ten veľký boom ma obišiel, až po dlhšej dobe som si predsa len zaobstarala nejaké vymaľovanky, ale zatiaľ čakajú na svoj čas. Preto som neskákala dvakrát nadšením pri týchto, veď...omaľovanky. Nemám 5 rokov, že? Ojoj, začínam si myslieť, že karma je sviňa, pretože všetko, čo dopredu zatratím, alebo ma nenadchne, ma po ochutnaní-prečítaní-prelistovaní-opozeraní nadchne až tak, že nemôžem dýchať.

Vymaľovanky nie sú celkom vymaľovanky a nie sú len na maľovanie a vyfarbovanie. Kým na pravej strane sa môžete umelecky vyšantiť, na ľavej strane si môžete prečítať ukážky z kníh. Okrem ukážok z už vydaním kníh – Trón zo skla, Koruna z temnoty a Zrodená z ohňa obsahuje aj ukážky zo všetkých noviel. Nielen tých vydaných, ale aj ďalších dvoch, ktoré vyjdú na svetlo sveta v najbližších mesiacoch – Vrahyňa v podsvetí a Vrahyňa proti impériu.

A... prekvapenie na záver, obsahuje aj vymaľovanky a úryvky z ďalších pokračovaní tejto série – štvrtej časti Kráľovná v tieňoch a piatej časti Búrka v impériu. Och, wau a nemám slov. Fakt neviem, ako vydržím čakať na ďalšie časti :-) .

Moje hodnotenie:
(Stupnica: 1 - odpad, nedočítala som, 2 - nič moc, len som to prečítala, ale nič mi kniha nedala 3 - celkom fajn, taký priemer, 4 - zaujímavá kniha, určité časti vo mne rezonujú, 5 - wau, túto knihu milujem, 1/2 hviezdičky pridávam ak sa neviem rozhodnúť medzi dvoma hodnoteniami)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára