streda 3. januára 2018

Mesačná chvastačka - August 2017

Toto meme má na svedomí Judit.
Cieľom je ukázať knihy, ktoré sme si za daný mesiac kúpili, vymenili, dostali, našli, alebo nejakým iným spôsobom k nim prišli a stali sa ozdobou našej knihovníčky.

Pokračujem ďalšou letnou chvastačkou. A stále mám problém s nájdením niektorých kníh. Začínam rozmýšľať, či som naozaj taká dobrá v ich schovávaní, alebo ich už mám tak veľa, že niečo nájsť, je ako hľadať ihlu v kope sena.

Kúpené knihy:
Vzhľadom na tie kopy kníh, (zatiaľ je to obrazné pomenovanie, samozrejme že sú všetky v policiach) som sa rozhodla, že budem kupovať len knihy, ktoré naozaj potrebujem. A teda, že si zároveň podopĺňam série.

Úplne prvá kniha nie je dielová, ale dopĺňa inú sériu, takže musela byť - Reaginová Nancy R. – Twilight: sága & její postavy v proudu času.
Nasledujúca kniha mi pasuje do minulomesačnej série - Cassová Kiera – Selekcia – Šťastne až navěky.
Sériu Labyrint mám (no dobre, je v bazári, ak by mal niekto záujem). Ja som sa zamilovala do jednej knihy, kde sú všetky tri pekne pohromade - Dashner James – Labyrint trilógia.
A zvyšok sú už naozaj pokračovania:
Bosco Federica – Zamilovaná do anjela 2 – Môj tajný anjel
Rouxová Madeleine – Asylum 2 – Sanctum
Hodkin Michelle – Mara Dyerová 2 – Kto je Mara Dyerová?

Holder Nancy – Kráska a zvíře 2 – Někteří ztratili vše
Bagottová Julianna – Čistý 2 – Splynutí
McGuireová Jamie – Krásna katastrofa 2 – Chodiaca katastrofa

Darované knihy:
Žiadny sviatok = žiadny dar.

Vyhrané knihy:
Tento mesiac mám viac šťastia v láske, ako vo výhrach.

Knihy na zrecenzovanie:
Tento mesiac nič, uhorková sezóna pokračuje.

Vymenené knihy:
Nepodarila sa žiadna výmena.

Detské knihy:
Ani destkú knihu som nekúpila žiadnu.

Sfilmované knihy:
Áno, áno, nakupujem aj dvdčka, hlavne ak majú základ v knihách. Nenašla som však žiadne zaujímavé.

Nájdené knihy:
Pridala som novú rubriku. Nájdené knihy sú knihy, ktoré niekde nájdem. Pre vysvetlenie: u nás na sídlisku máme knižný regál s knihami samozrejme, z ktorých si môžeme vziať knihy ktoré sa nám páčia, doniesť knihy ktoré už doma nechceme a ktoré si možno nájdu nových majiteľov. Je to taká výmena kníh zadarmo, pri ktorej ale nespoznáme bývalého, ani nového majiteľa danej knihy. Podľa mňa je to super nápad. Ani tu som nič nenašla.

A na koniec kompletná fotka nakúpených a vymenených kníh:

Áno, som pod číslom 10. Kúpila som len 9 kníh, hurá.
Netuším, ako je to možné, ale keď som chcela urobiť spoločnú fotku, dve knihy mi zase niekde zmizli. Žeby som mala doma nejakého neposlušného škriatka, ktorý mi naschvál schováva knihy??

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára